10 meningar!

Syrran ville att jag skulle göra ett inlägg på 10 meningar så nu kommer det.
Jag tror att jag ska åka till tippen idag men är fortfarande inte riktigt säker..^^
Vi har grymt mycket skräp i garaget, men vi har också jätte mycket  blommor och jord som vi behör köpa så jag vet faktiskt inte. Juste vi hade ju gäster igår och det var jätte kul men vi ska ha gäster ikväll också och då ska vi grilla! gott..
Pappa håller på att prata med dem som ska komma hit och bestämmer typ vilken tid dem kommer och lite sånt.
Jag vet inte vad jag ska skriva om! blä.
Till efterrätt ikväll blir det choklad pizza mm gott.
Eller det bara kanske blir chokladpizza jag är inte riktigt säker.
Yes det är bara en mening kvar efter den här.
Det var jätte jobbigt att skriva dem här meningarna..^^
Hej då och ha en trevlig dag.!
¨

Kommentarer
Postat av: REBECCA

ja visst var den!:)

fin blogg du har, lust att följas via bloglovin kanske? kram

2011-07-21 @ 18:02:11
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Raisa

Sv - Tack så mycket!

Allt bra idag ? :)

2011-07-21 @ 18:12:09
URL: http://rraisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0