Farmor och Farfar!

Har ingenting att göra, jag får väll spela lite kort med farfar..^^
Jag är ju hemma hos min farmor och farfar och jag ska vara här i tre dagar, sen åker jag och min pappa och syster till Göteborg och där möter vi upp min mamma för hon är hemma just nu.
Jag vet inte riktigt hur länge vi stannar men i alla fall mer än tre dagar för vi ha massa saker att göra där, pappa kommer stanna i Göteborg i en natt sen vet jag inte riktigt vad han gör men inte vara i Göteborg..
Vi kommer ha jätte skoj, vi ska ju bo hos våra kusiner.
Juste, tänkte passa på att säga att jag fick jätte fina kommentarer igår!
Haha en bild på en tick tac burk!
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0