Malmö!

Nu har jag åkt till Malmö! Knäppt att jag bara har åkt iväg, men jag har faktiskt bara glömt att berätta.
Jag sa ju att jag skulle börja blogga lika mycket som jag gjorde förut, och det ska jag, jag htr bara idag haft fullt upp..^^
Jag klev upp kl 6:30 på morgonen, och vi åkte till flygplatsen kl 7:00 och nu sitter jag här och har gjort massor med roliga saker idag.
Jag har också massor med bilder som ni kommer få se.
När vi kom hit så spelade vi bara lite kort och sen åkte vi iväg till Sveriges största hus och tog lite bilder, sen åkte vi och tittade på Zlatans hus, och sen åkte vi och köpte bröd och matade fåglarna..
Nu sitter jag här och äter lite godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0